Ako na zdravý, silný, mohutný chrbát

Autor: Michal Kažimír | 2.5.2016 o 21:55 | (upravené 3.5.2016 o 11:21) Karma článku: 2,35 | Prečítané:  186x

Dnes sa s Vami podelím o základné cviky na chrbát, poprípade ich varianty pre začiatočníkov ale aj pokročilých :)  

1.) Mostík - jeden z najpodceňovanejších cvikov vobec, tento cvik je základ, preto ho dávam ako prvý, pre tých, ktorí by článok nechceli dočítať dokonca. Tento cvik neuvidíš cvičiť nikoho a keď, tak len zriedka. Ide o oldschool cvik. Buď iný, cvič mostíky a tvoja chrbtica sa ti poďakuje.

 

2.) Zhyb - pomocou zhybu si vybuduješ široké latissimy (krídla, V-tvar) a zlepšíš silu do ťahu. V zhybe sa môžeš posúvať takmer neustále (pozri video).

 

3) Mrtvý ťah - asi pri žiadnom inom cviku nezapájaš toľko svalov ako pri tomto. Najviac posilňuje svaly chrbta a to najmä v spodnej oblasti, ale aj trapéz, predlaktie a mnoho ďalších svalov. Pri tomto cviku je dôležité cvičiť správnou technikou (pozri video).

 

 

Tieto 3 cviky sa navzájom tak perfektne doplňajú, a v prípade, že ich cvičíš správne, na chrbát nepotrebuješ cvičiť žiadny iný cvik.

 

Ak chceš funkčný chrbát bez slabín, cvič mostíky, zhyby a mrtvé ťahy. :)

 

S pozdravom MichalWorkout.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Poľoval na ňu esesák: Každý fanatizmus je nebezpečný

Keď Mosnáková vidí kotlebovcov v parlamente, musí kričať.

EKONOMIKA

Ak poslúchnete Fica a vyhodíte faktúru za elektrinu, môžete mať problémy

Pri nezaplatení môže dôjsť k vymáhaniu.


Už ste čítali?