Ako na zdravý, silný, mohutný chrbát

Autor: Michal Kažimír | 2.5.2016 o 21:55 | (upravené 3.5.2016 o 11:21) Karma článku: 2,35 | Prečítané:  222x

Dnes sa s Vami podelím o základné cviky na chrbát, poprípade ich varianty pre začiatočníkov ale aj pokročilých :)  

1.) Mostík - jeden z najpodceňovanejších cvikov vobec, tento cvik je základ, preto ho dávam ako prvý, pre tých, ktorí by článok nechceli dočítať dokonca. Tento cvik neuvidíš cvičiť nikoho a keď, tak len zriedka. Ide o oldschool cvik. Buď iný, cvič mostíky a tvoja chrbtica sa ti poďakuje.

 

2.) Zhyb - pomocou zhybu si vybuduješ široké latissimy (krídla, V-tvar) a zlepšíš silu do ťahu. V zhybe sa môžeš posúvať takmer neustále (pozri video).

 

3) Mrtvý ťah - asi pri žiadnom inom cviku nezapájaš toľko svalov ako pri tomto. Najviac posilňuje svaly chrbta a to najmä v spodnej oblasti, ale aj trapéz, predlaktie a mnoho ďalších svalov. Pri tomto cviku je dôležité cvičiť správnou technikou (pozri video).

 

 

Tieto 3 cviky sa navzájom tak perfektne doplňajú, a v prípade, že ich cvičíš správne, na chrbát nepotrebuješ cvičiť žiadny iný cvik.

 

Ak chceš funkčný chrbát bez slabín, cvič mostíky, zhyby a mrtvé ťahy. :)

 

S pozdravom MichalWorkout.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Vracajú sa deväťdesiate roky a prečo sa Danko drží ruskej letky

Akcia proti Kiskovi je porovnateľná len s únosom mladého Kováča.

DOMOV

Šéf protikorupčného úradu Kovařík: Politikov treba vyšetrovať citlivo

Policajti pri citlivých kauzách nemôžu zisťovať všetko, musia brať ohľad aj na česť politika, tvrdí Ficov šéf boja proti korupcii Peter Kovařík.

PRIMÁR

Keď mejkap podráždi. Problémy, ktoré vyvoláva kozmetika

Vyberte si kozmetiku, ktorá nepoškodí pleť.


Už ste čítali?